Analytické oddělení

O našem týmu

Reportujeme, měříme, diskutujeme, voláme si, pomáháme si a máme dobrou náladu. Vše řešíme s nadhledem, zdravým rozumem a zodpovědností k výsledkům z naměřených dat.

Zapomeň na stereotyp. Pořád se vyvíjíme a digitální doba přináší stále změny a výzvy. Takže když už máme jednu věc hotovou, určitě přijde další. Práce máme nemálo, ale čas na odpočinek se vždy najde. Třeba u přečtení novin nebo při studiu analytických novinek. Povídáme si třeba o sportu, cestování, filmech i hudbě.

To jsme ve zkratce my, analytici VLM.

Naším firemním produktem jsou reporty pro vedení firmy, pro manažery, kolegy z redakcí, marketingu a distribuce.

Co vlastně děláme?

Měříme a vyhodnocujeme zájem návštěvníků o publikovaný obsah
(za měsíc vyhodnotíme kolem 45 mil. návštěvníků), produktivitu redakcí na více než 70 webech, monetizační systémy, distribuci a prodej deníků i magazínů na tisících prodejních míst v ČR.

Baví nás

výzvy v podobě tvorby dat a hledání odpovědí na otázky, které společnost definuje.

připravovat přehledné a srozumitelné reporty, které lidi zaujmou a přinesou požadovaná data.

získávat data, měřit je, kontrolovat a propojovat je tak, aby dávala smysl.

Jsme připraveni na výzvy, které data skrývají. Hledáme zákoutí, kde se data dají objevit.
Na nic si nehrajeme a data bereme jako vážnou věc, u které je občas dobré se zasmát.
Proto nás baví občas zajít na pivo (i nealko se počítá), na oběd anebo si dát společně kávu.

Jak pracujeme?

Pro představu jsme sepsali pár bodů jak v analytice pracujeme:
  • Pracujeme „za nás“ s tou nejlepší uživatelsky přátelskou technologií.
  • Data „sešíváme“ v Keboola a BI vizualizace „sázíme“ v Tableau.
  • Občas sáhneme po excelu nebo DataStudio.
  • Data „lovíme“ v interních i externích systémech napříč firmou (od produkčních dat k datům kontrolním).
  • Naše portfolio webů VLM vyhodnocujeme z dat Google Analytics, ale i dalšími super nástroji.
  • A na práci u nás dohlíží Jira.

Jaký je u nás profil analytika?

Je to každý nadšenec, který rád pracuje s daty a nemá problém připravit požadavek na měření. Pokud data nemá, přemýšlí v souvislostech, umí pracovat v SQL, vyzná se v Google Analytics i webech (html) a interpretuje srozumitelně výsledky. A hlavně, bude náš týmový parťák.