Analytické oddělení
O našem týmu
Reportujeme, měříme, diskutujeme, voláme si, pomáháme si a máme dobrou náladu. Vše řešíme s nadhledem, zdravým rozumem a zodpovědností k výsledkům z naměřených dat.
Zapomeň na stereotyp. Pořád se vyvíjíme a digitální doba přináší stále změny a výzvy. Takže když už máme jednu věc hotovou, určitě přijde další. Práce máme nemálo, ale čas na odpočinek se vždy najde. Třeba u přečtení novin nebo při studiu analytických novinek. Povídáme si třeba o sportu, cestování, filmech i hudbě.
To jsme ve zkratce my, analytici VLM.
Naším firemním produktem jsou reporty pro vedení firmy, pro manažery, kolegy z redakcí, marketingu a distribuce.
Co vlastně děláme?
Měříme a vyhodnocujeme zájem návštěvníků o publikovaný obsah
(za měsíc vyhodnotíme kolem 45 mil. návštěvníků), produktivitu redakcí na více než 70 webech, monetizační systémy, distribuci a prodej deníků i magazínů na tisících prodejních míst v ČR.
Baví nás
výzvy v podobě tvorby dat a hledání odpovědí na otázky, které společnost definuje.
připravovat přehledné a srozumitelné reporty, které lidi zaujmou a přinesou požadovaná data.
získávat data, měřit je, kontrolovat a propojovat je tak, aby dávala smysl.
Jsme připraveni na výzvy, které data skrývají. Hledáme zákoutí, kde se data dají objevit.
Na nic si nehrajeme a data bereme jako vážnou věc, u které je občas dobré se zasmát.
Proto nás baví občas zajít na pivo (i nealko se počítá), na oběd anebo si dát společně kávu.
Jak pracujeme?
- Pracujeme „za nás“ s tou nejlepší uživatelsky přátelskou technologií.
- Data „sešíváme“ v Keboola a BI vizualizace „sázíme“ v Tableau.
- Občas sáhneme po excelu nebo DataStudio.
- Data „lovíme“ v interních i externích systémech napříč firmou (od produkčních dat k datům kontrolním).
- Naše portfolio webů VLM vyhodnocujeme z dat Google Analytics, ale i dalšími super nástroji.
- A na práci u nás dohlíží Jira.
Jaký je u nás profil analytika?
Je to každý nadšenec, který rád pracuje s daty a nemá problém připravit požadavek na měření. Pokud data nemá, přemýšlí v souvislostech, umí pracovat v SQL, vyzná se v Google Analytics i webech (html) a interpretuje srozumitelně výsledky. A hlavně, bude náš týmový parťák.